نمایشگر آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس قابلیت پروموشن نخواهند داشت ؛ به گفته یک تحلیلگر معتبر صفحه نمایش، تنها مدل های پرو آیفون ۱۴ از فناوری صفحه نمایش ProMotion اپل برخوردار خواهند بود و این یعنی دقیقا مشابه چیزی که در آیفون های ۱۳ شاهدش هستیم.

نمایشگر آیفون ۱۴

نمایشگر آیفون ۱۴ و قابلیت پروموشن

راس یانگ که در موارد متعدد اطلاعات دقیقی درباره محصولات آینده اپل دارد، در توییتی گفت که ProMotion در کل سری آیفون ۱۴ گسترشنخواهد یافت و منحصر به مدل‌های پرو باقی خواهد ماند. این گفته ها پس از گزارشی است در اوایل هفته منتشر شد که ادعا می‌کرد همهمدل‌های سری آیفون ۱۴ از فناوری ProMotion برخوردار هستند.

یانگ در توییت خود میگوید که سازنده چینی یعنی BOE تامین کننده نمایشگرهای LTPO OLED برای مدل های پایین تر آیفون ۱۴ خواهد بود،اما او گفت که این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید کافی برای ارائه ی قابلیت Promotion را ندارد.باید گفت که سامسونگ در حال حاضرتامین کننده انحصاری نمایشگرهای LTPO OLED برای مدل‌های آیفون ۱۳ پرو است.

اپل برای اولین بار در شهریور ماه قابلیت Promotion را روی آیفون با آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس معرفی کرد. ProMotion نرخ رفرشریت متغیر بین ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را به چشم های شما تقدیم می کند و در نهایت هنگام تماشای ویدیو ، بازی یا پیمایش متن ، محتوای روانتری به چشمان شما خواهد رسید.

اپل تاکنون ProMotion را به محصولاتProمانند آیفون ۱۳ پرو، آیپد پرو و ​​مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی تازه راه اندازی شده محدودکرده است.

انتظار می رود اپل امسال چهار مدل آیفون ۱۴ شامل دو مدل استاندارد ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی و دو مدل پرو ۶.۱ و ۶.۷ اینچی را عرضهکند.در این بین مدل ۵.۴ اینچی “mini” دیگر عرضه نخواهد شد.