معرفی بهترین سریال های ۲۰۲۰ که تاکنون منتشر شده اند

بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون | باتوجه به همه گیر شدن و بحران ویروس کرونا، سال ۲۰۲۰ باعث تحمیل سختی های بسیاری به تمامی صنایع به خصوص صنعت تلویزیون و سینما شد. امسال بسیاری از طرفداران منتظر فصل جدید سریال مورد علاقه خود و یا قسمت جدید فیلم مورد علاقه شان بودند، اما متاسفانه بدلیل کرونا این پروژه ها همگی تاخیر خوردند. در این مقاله قصد داریم برترین مینی سریال و سریال های تکمیل و اکران شده در سال ۲۰۲۰ را برای اوقات فراغتتان در قرنطینه به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین سریال های 2020

بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

 

آپدیت لیست : 

 

سریال The Queen’s Gambit

این یکی بنظرم بهترین سال ۲۰۲۰ است که با روایتی بی بدیل مخاطب را دیوانه ی خودش می کند.داستان این سریال حول محور دختری یتیم با نام بتهارمن (با بازی آنا تیلو جوی که چقدرم فوق العادهست) که وارد یتیم خانه می شود و درزیرزمین آنجا باسرایدار یتیم خانه به بازی شطرنج می پردازد.داستانکلی در دهه ی ۶۰ میلادی بنظر اتفاق می افتد و روندآهسته ای را در پیشمی گیرد.

اما تصور نکنید که این روند آهسته چیز بدی است بلکه همین روندِ آهسته آنچنان شخصیت های داستان راپُخته بار می آورد که پس از دیدن یکی دو قسمت اینشخصیت هارا کاملا میشناسید و با خلق و خویشان آشنا خواهید شد.

The Haunting of Bly Manor


درست در زمان هالووین ، غول استریم جهان یعنی نتفلیکس و  مایک فلانگان با فصل بعدی سریال آنتالوژی “Haunting of …” با عنوان The Haunting of Bly Manor بازگشتند. در حالی که من از کمبود ترس نسبت به فصل قبلی ناامید شدم، اما همزمان از بازی فوق‌العاده تیم بازیگری و شخصیت‌هایی که فلاناگان در سریال خود قرار داده است، بسیار لذت بردم.
Haunting of Bly Manor ، یک قرن پس از ماجراهای فصل قبل روایت می‌شود و داستان دنی (با بازی Victoria Pedretti) را روایت می‌کند که یک پرستار جوان آمریکایی است که استخدام شده است تا مراقبت دو کودک یتیم به نام‌های فلورا (Amelie Bea Smith) و مایلز (Benjamin Evan Ainsworth) را برعهده بگیرد.

 

Ratched

سریال Ratched
به تازگی سریالی با نام Ratched به نوعی دنیای سریال های تلویزیونی را تکان داده است.این سریال درباره ی پرستاری دیوانه با نام میلدرد رچت است که با بازی سارا پُلسون شخصیتی فوق العاده از کار درآمده است.میلدرد رچت به گونه ای نماد شخصیتی دیوانه اما سالم تر از تمامی شخصیت های درون سریال است.زنی که به خود آموخته است به واقع با هرفرد چگونه برخورد کند تا به صورت کلی بتواند بدون دردسر به زندگی خود ادامه دهد.به طور کلی Ratched سریالی کم نظیر است که با فضا سازی خارق العاده زیبا به شدت شمارا مجذوب خود می کند.از تیم بازیگری تا کارگردانی، همه و همه در این سریال فوق العاده بوده اند.

 

۱. Lovecraft Country

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال با سبکی درام و ترسناک و اقتباس گرفته شده از رمان (مت راف) به همین نام و ساخته شده توسط (میشا گرین) است. لاو کرفت کانتری محصول شبکه HBO است و وارد حال و هوای دهه ۵۰ آمریکا شده و داستان مردی را روایت میکند که به دنبال پدر گمشده خود میگردد و در این راه با موجودات ماورایی و عجیبی روبرو میشود که بسیار به شخصیت های کتاب های (اچ پی لاوکرفت) شباهت دارند. این سریال جذابیت های بسیاری از جمله موجودات عجیب، عنصر های ترس روانشناسی و صحنه های خونین را در خود جای داده است.

۲. The New Pope

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

(پاپ جدید) با اینکه داستان جدیدی را روایت میکند اما به گونه ایی دنباله ای برای سریال پاپ جوان درنظر گرفته میشود. بازی کوتاه (جود لا) در این سریال بسیار درخشان است. این سریال ویژگی های درخشانی دارد که آنرا از دیگر سریال ها متمایز میکند، ویژگی های همچون بازی درخشان بازیگران، شخصیت پردازی قوی و طراحی صحنه فوق العاده. داستان این سریال در شهر واتیکان، در کشور ایتالیا شکل میگیرد درست در زمانی که کلیسای کاتولیک با مشکل مهمی دست و پنجه نرم میکند و آن هم پیدا کردن شخصی مناسب برای پاپ شدن است.

۳. Devs

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این مینی سریال زیبا کاری اورجینال از شبکه hulu و نویسندگی و کارگردانی آن برعهده (الکس گارلند) است. داستان این مینی سریال حول شخصیت (لیلی چان) که مهندس یک شرکت به نام (آمایا) است میگردد. با خودکشی دوست پسرِ لیلی (سرجی) باعث میشود که همگی به لیلی شک کنند. لیلی متوجه میشود که در پشت پرده، کمپانی آمایا و تحقیقات و پروژه های سری شان به نام (توسعه دهندگان) میتواند دنیارا تغییر دهد.

۴. The Outsider

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

جنازه متلاشی شده پسری ۱۱ ساله به نام (فرانکی پترسون) در جنگل های جورجیا پیدا شده و (رالف اندرسون) که خود نیز داغدار پسرش است، مسئول شده تا این پرونده را حل کند. شرایط بسیار پیچیده و اسرار آمیز هستند و اندرسون از (هالی گیبنی) که یک کارآگاه خصوصی ست درخواست کمک میکند تا بلکه او با هوش بسیارش این پرونده را حل کند. دیدن این مینی سریال را حتما به شما پیشنهاد میکنیم.

۵. Solar Opposites

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال زیبا یک انیمیشن سیتکام بسیار جذاب است. این انیمیشن داستان یک خانواده فضای است که ساکنین سیاره (شلورپ) هستند و پس از نابودی سیاره شان بر اثر برخورد شهاب سنگ، مجبور به ترک شلورپ و ساکن شدن در زمین شده اند. آنها در کنار مشکلاتی که در زمین دارند باید ماموریت هایی را نیز انجام دهند که ازجمله ماموریت هایشان برپایی آخر الزمان در زمین برای بازسازی شلورپ و خانه های ساکنینش است.

۶. Space Force

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

سریالی بسیار زیبا و نوشته شده توسط کارل و گرگ دنیلز با بازی ستارگانی چون، استیو کارل، جان مالکوویچ، دایانا سیلورز، تانی نیوسام، بن شوارتز و لیزا کودرو.
این سریال داستان یک ژنرال چهار ستاره (مارک آرو نیرد) را روایت میکند که آرزوی رسیدن به مدیریت نیروی هوایی را در سر میپروراند. او سرانجام به عنوان رهبر ششمین شاخه نیروهای مسلح ایالات متحده به نام (نیروی فضایی) برگزیده میشود. کاخ سفید به مارک ماموریت میدهد تا دوباره پای آمریکا را به ماه باز کند و او به همراه خانواده اش به منطقه‌ی دورافتاده‌ای در کلورادو مهاجرت میکنند.

۷. I Am Not Okay with This

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال داستان دختری را روایت میکند که به تازگی پدرش را از دست داده و کنار آمدن با این مسئله برای او بسیار سخت است و باعث شده که رابطه اش با مادرش نیز سرد شود. (سیدنی) دیگر حتی نمیتواند با هم سن و سالانش نیز رابطه گرم و دوستانه ایی پیدا کند و این مسئله باعث شده که او دائما خشمگین و منزوی و پرخاشگر باشد.
سیدنی در طی اتفاقی متوجه میشود هنگامی که از کوره در میرود قدرت ماورایی عجیبی پیدا میکند و این مسئله باعث میشود که او بیشتر از اجتماع دوری کند و احساس عجیب غریب بودن بیشتری نسبت به خود پیدا کند.

۸. Unorthodox

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال اقتباسی است از زندگی‌نامه (دبورا فلدمن) و روایتگر داستان دختری یهودی به نام (استی) است که در نیویورک زندگی میکند وتصمیم میگیرد از ازدواجِ اجباری که در سن کم برایش تدارک دیده اند و محدودیت ها و اطرافیانش به آلمان و نزد مادرش فرار کند. او در کنار سختی ها و بی خانمانی هایی که تجربه میکند باید راهی برای ادامه زندگی اش پیدا کند، استی غرق آزادی و زندگی مدرنیته میشود اما همسرش و مردی خشن از اقوامش برای پیدا کردن او و آنچه نزد اوست به دنبالش به آلمان می آیند.

۹. Hollywood

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال در هفت قسمت و توسط نتفلیکس عرضه شده و سازنده آن (رایان مورفی) با استفاده از فضا سازی زیبا و داستان جذاب باعث دیدنی تر شدن این اثر شده است. تم این سریال تاریخیست و داستان گروهی فیلمساز را بیان میکند که پس از جنگ جهانی دوم با وجود بحران ها و مشکلات بسیار سعی در معروف شدن دارند.

۱۰. Hunters

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

داستان این سریال روایتگر گروهی از شکارچیان نازی هاست است که در سال ۱۹۷۷ در آمریکا زندگی میکنند. افراد این گروه متوجه میشوند که تعدادی از رتبه های ارشد نازی در میان مردم آمریکا زندگی میکنند و قصد دارند که رایش چهارم را در آمریکا برپا کنند. شکارچیان قصد دارند با پیدا کردن و کشتن نازی های نفوذی جلوی یک قتل عام را بگیرند.

این سریال به کارگردانی (جوردن پیل) و با روایتی مهیج و بی رحمانه، بسیار جذاب است.

۱۱. Never Have I Ever

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

سریالی نوجوانانه داستان دختری به نام (دیوی) با ملیتی هندی-آمریکایی را روایت میکند که در دوگانگی انتخاب ملیت و یا کسی که میخواهد باشد گیر کرده است. او اکنون پس از گذشت اتفاقات سختی که برایش رخ داده، سعی دارد در مدرسه جدیدش زندگی جدیدی را نیز آغاز کند و مانند دیگر دانش آموزان دوست پسر و زندگی آزادی داشته باشد. او در این مسیر با فراز و نشیب های بسیاری دست و پنجه نرم میکند. این سریال توسط (میندی کالینگ) ساخته شده است.

۱۲. High Fidelity

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال نشانگر قدرت و تاثیر موسیقی در زندگی مردم بروکلین است. صاحب فروشگاه موسیقی در محله کرون هیتز با شنیدن موسیقی به یاد روابط گذشته اش می افتد اما او باید این روابط را فراموش کند. این سریال اقتباسی از رمان (نیک هورنبی) است که در سال ۲۰۰۰ نیز فیلمی از روی همین رمان ساخته شد.

۱۳. Defending Jacob

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این مینی سریال پیچیده و پر هیجان و جذاب بر اساس رمان (ویلیام لندی) در ژانر درام-جنایی شمارا میخکوب خواهد کرد. اندی بابر که دستیار وکیل مدافع میباشد، درگیر پرونده اتهام قتل پسر ۱۴ ساله اش میشود و بر سر دوراهی بزرگِ اخلاق و قانون، و یا دفاع از پسرش می ماند. اکنون که تمامی مدارک علیه پسرش است، او و همسرش (لوری) باید از پسرشان دفاع کنند.

۱۴. Mrs. America

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

مینی سریالی با بازی ستارگانی چون کیت بلانشت و رز بایرن، که در ۹ قسمت از شبکه hulu عرضه شده و وقایع تاریخی زیادی را از آمریکا در طی سال های ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۰ در خود جای داده است. این مینی سریال به مشکلات اجتماعی زنان و یکپارچگی و وحدت آن ها در این محدودیت ها میپردازد و هر قسمت آن به نام شخصیت زنی که در آن قسمت به او پرداخته شده نام گذاری شده است.

۱۵. The Great

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال توسط (تونی مک نامارا) نوشته شده است و (ال فانینگ) و (نیکلاس هالت) در آن هنرنمایی میکنند، این سریالِ کمدی-کنایی قرن ۱۸ روسیه را نشان میدهد در زمانی که نسخه تخیلی از کاترین کبیر به سلطنت میرسد، کاترین کبیر ملکه ای بود که طولانی ترین دوران سلطنت را در روسیه برعهده داشت. این سریال بدون اینکه آزاردهنده باشد برای بیننده بسیار لذتبخش است.

۱۶. Little America

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این سریال که محصول Apple tv+ است در هر قسمت، روایتی جدا از زندگی مهاجران به آمریکا را بیان میکند. تمامی قسمت های این سریال بسیار جذاب هستند و احساسات شما را درگیر میکنند، زیرا مانند دیگر فیلم و سریال ها صرفا از یک کلیشه ی پایانِ خوب پیروی نکرده اند و در عین واقعیت تمامی تلخی و شیرینی زندگی این مهاجران را نشان داده اند. دیدن این سریال را به شما پیشنهاد میکنیم.

۱۷. Upload

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

سریالی بسیار جذاب با موضوع پسا مرگ که روایتگر داستان برنامه نویسی به نام (ناتان براون) است که پس از مرگ، از خواب بیدار میشود و متوجه میشود با دیگر افرادی که مرده اند در یک دنیای واقعیت مجازی قرار دارد. ممکن است فکر کنید که داستان این سریال قابل پیش بینی است اما هرچه بیشتر آن را دنبال کنید متوجه لایه ها و فرضیات بیشتر و پیچیده تر آن میشوید.

بیشتر بخوانید

۱۸. I May Destroy You

بهترین سریال های 2020 تاکنون
بهترین سریال های ۲۰۲۰ تاکنون

این مجموعه به بررسی سوال رضایت جنسی در زندگی و دنیای معاصر پرداخته و نشان می دهد که چگونه، در چشم انداز رابطه ها، میان آزادی و بهره کشی، تفاوت قائل می شویم و با محوریت آزار جنسی و عواقب سخت و غیرقابل تحمل آن است. این سریال روایتگر داستان زندگی یک نویسنده زن سیاهپوست جوان است که در گذشته کتابی بر اساس تجربه شخصی‌اش از تجاوز نوشته‌، او اکنون درحال نگارش دومین کتاب خود است و در این میان با دردها و رنج‌های گذشته‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. آرابلا دوستان زیادی دارد و تلاش می‌کند تا با استفاده از هوش و استعدادی که دارد، شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای را از میان تجربه روزمره‌اش برای کتاب جدیدش خلق کند. این سریال محصول شبکه HBO یکی از بهترین سریال‌های درام بوده که هر قسمت آن سی دقیقه زمان دارد.

آخرین محصولاتِ ما انتظارت رو میکشن