پایان اصلی بازی The Last of Us Part 2 بسیار تاریک بوده است

پایان اصلی بازی The Last of Us Part 2 ، تیره و تاریک تر ؛ بعد از ۶ سال توسعه و کار بر روی بازی The Last of Us Part 2 توسط شرکت ناتی داگ، این عنوان ماه پیش برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. انتقاد های دریافتی برای این بازی بسیار قوی بوده اند و خط داستانی بسیار تاریک و تیره چیزی است که بیشتر منتقدان در مورد آن یک نظر و موافق هستند. هرچند طبق مصاحبه جدید وبسایت Game Informer با کارگردان بازی، معلوم شده است که داستان بازی در مراحل اولیه ساخت بازی بسیار تیره تر از این بوده است. در این مصاحبه، کارگردان بازی آقای نیل دراکمن و سردبیر داستان بازی خانم هلی گروس، خط داستانی بازی که قرار بود کمی متفاوت تر به سرانجام برسد را آشکار کردند.

پایان اصلی بازی The Last of Us Part 2
پایان اصلی بازی The Last of Us Part 2 ؛ حرصِ انتقام

 

پایان اصلی بازی The Last of Us Part 2 بسیار تیره تر بوده است!

“خطر اسپویل داستان بازی”

خانم گروس میگوید زمانیکه من با داستان بازی آشنا شدم بسیاری از پایان های بازی مشابه بودند. ما بسیار در مورد صحنه نهایی بازی که قرار بود چگونه باشد با هم صحبت کردیم ولی قرار شد که در پایان اِلی، اَبی را به قتل برساند. در اواسط ساخت بازی، نظر ما در این مورد تغییر کرد و قرار شد که اِلی در کشتن اَبی صرف نظر کند. همان اِلی قدیمی، اِلی با روح انسانیت، اِلی ای که مورد تاثیر جوئل قرار گرفته هنوز هم در این کاراکتر وجود دارد، اِلی ای که تلاش برای انتقام بر او چندین بار غلبه کرده است.

هرچند بسیاری از طرفداران بازی از کشتن اَبی که جوئل را به قتل رسانده بود خوشحال می شدند ولی این پایانی دردناک و ناراحت کننده ای برای کاراکتر اِلی می شد.

داستان The Last of Us Part 2 بر روی عواقب خشونت تمرکز دارد. اگر اِلی نیز اَبی را برای نشان دادن انتقام میکشت، این کاراکتر بیشتر از پیش از دست میرفت. در نتیجه گیری نهایی بازی، اِلی نه تنها سمبل پدری خود و خانواده ای که ساخته بود را از دست میداد بلکه کشتن اَبی روح خودش را هم از او میگرفت.

دراکمن میگوید زنده نگه داشتن اَبی در ابتدا حسی اشتباه به ما میداد اما در آخر برای کاراکتر اِلی حسی صادقانه تر ایجاد میکرد. او اضافه میکند که موضوع و چیزی که ما میخواستیم القا کنیم کمی تغییر کرد اما بالاترین اولیت ما صادق بودن در برابر کاراکتر بازی بوده است. موضوعاتی وجود داشت که ما دوست داشتیم در کاراکتر بوجود بیاوریم ولی این کار تنها در صورتی جواب میداد که با کاراکتری که ساختیم هم خوانی داشته باشد. 

به نظر میرسد در طول ساخت بازی موضوعات زیادی تغییر کرده اند و صحنه پایانی اولیه بازی The Last of Us Part 2 با تغییراتی روبرو شده است.

در یک طرف، بازی میتوانست یک عنوان جهان باز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صرف نظر کردن از این موضوع میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

آیا شما از اینکه اِلی اجازه داد اَبی زنده بماند و او را به قتل نرساند، خوشحالید؟ آیا فکر میکنید این تصمیم درستی بود؟ نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر درباره The Last Of Us 2 بخونید

آخرین محصولاتِ ما انتظارت رو میکشن