آموزش پس دادن خرید های انجام شده در اپ استور و اپلیکیشن ها

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز، در خدمت شما هستم با یکی دیگر از آموزش های کاربردی آیکلاریفاید، حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در اپ استور برنامه ای خریداری کرده و یا درون برنامه ها نیز خریدی انجام داداید اما بعد از آن پشیمان شده اید، یا از خرید خود راضی نشده اید، در این مطلب ما قصد داریم بهتون آموزش بدیم که چگونه خریدهای انجام شده را پس داده و پول خود را پس بگیرید، با ما همراه باشید…

[row][/row]

نکات مهم

[row][/row]

۱- خرید های انجام شده باید در طی ۹۰ روز گذشته انجام شده باشند.

۲- پس گیری زیاد و متعدد کردیت مؤجب بسته شدن اپل آی دی شما برای همیشه خواهد شد.

۳- اپلیکیشن های پس داده شده را دوباره نمیتوانید به صورت رایگان از قسمت purchased دانلود کنید.

۴- در صورت بلاک شدن اپل آی دی شما عواقب آن به عهده ی خودتان است.

۵- پیشنهاد میکنیم این کار رو فقط یکبار انجام دهید.

۶- حدود ۴٨ ساعت طول خواهد کشید تا پول شما به اپل آیدی برگردد. و اپل از طریق ایمیل به اطلاعتان خواهد رساند.

[row][/row]

آموزش

[row][/row]

ابتدا لینک زیر اجرا کنید:

[row][/row]

https://reportaproblem.apple.com

[row][/row]

سپس با اپل آیدی خود که خرید را انجام داده اید وارد شوید

[row][/row]

صفحه ای باز میشه که شما خریدهای انجام شده توسط اپل آیدی خود را مشاهده می کنید

[row][/row]

بطور دلخواه یکی از خریدهایی که اشتباه انجام داده اید را انتخاب کنید. (برروی دکمه ی Report تپ کنید)

[row][/row]

سپس برروی Choose a Problem تپ کنید و دلیل گزارش خود را انتخاب کنید:

[row][/row]

در بخش choose a problem گزینه ی سوم یعنی Didn’t mean to purchase this item را انتخاب کنید و برای کادر بزرگتر عبارت زیر را برای پس دادن خرید های داخل برنامه :

[row][/row]

Refund for In-App purchases made by a minor

[row][/row]

و عبارت زیر را برای پس دادن اپلیکیشن تایپ کنید:

[row][/row]

Refund for Application purchases made by a minor

[row][/row]

در نهایت برروی دکمه ی Submit لمس کنید.

[row][/row]

حدودا ۴۸ ساعت طول خواهد کشید تا تیم پشتیبانی اپل ایمیلی برای شما ارسال کند و پول شما را به اپل آیدی تان بازگرداند.

[row][/row]

موفق و پیروز باشید.

[row][/row]

Clarified.ir

آخرین محصولاتِ ما انتظارت رو میکشن