کنسول PS5،نزدیک تر از همیشه!

سونى در آگهى جدید خود به یک برنامه‌نویس «آشنا به کنسول هاى نسل بعد» و «متخصص در موتور بازی‌سازی Unreal» نیاز دارد.

این خبر به ٣ دلیل هیجان انگیز است:

اول اینکه به نظر میرسد سونى تولید بازى را براى کنسول نسل بعدى خود که ممکن است دو کنسول PS5 و PS5 Portable باشد، شروع کرده است.
طى شایعات اخیر به نظر می‌رسد که کنسولى نیز با نام PS5 Portable موجود خواهد بود که کنسولى قابل حمل است و براى رقابت با نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دوم اینکه لیست مشاغل در آگهى نشان مى‌دهد که کنسول نسل بعد وجود دارد و احتمالا کیت‌هاى اولیه براى توسعه‌دهندگان ارسال شده‌اند؛ زیرا در متن به صورت مستقیم به کسانى اشاره مى‌کند که تجربه‌ی کار با «کنسول هاى نسل» بعد را داشته اند.
احتمالا سونى و ماکروسافت هردو کیت‌هاى اولیه‌ی کنسول خود را به بازی‌سازان داده‌اند تا بازى‌هاى نسل بعد خود را به صورت کامل بر روى این کیت‌ها بهینه‌سازى کنند.

سوم اینکه متقاضیان باید با موتور بازی‌سازی Unreal آشنایى داشته باشند که به طور مستقیم به نسل آینده‌‌ی موتور Unreal Engine اشاره دارد.
البته اپیک گیمز نیز نمایش‌هایى را از نسل بعد Unreal Engine 4 در GDC 2018 داشته است که این نمایش‌ها حیرت انگیز به نظر مى‌رسند و احتمالا مرز میان بازى و واقعیت را به کمترین سطح خود مى‌رسانند.

این آگهى کار به طور کامل به ما نشان مى‌دهد که تا معرفى کنسول PS5 زمان زیادى باقى نمانده و احتمالاً در یک سال آینده و در همایش E3 2019 از این کنسول پرده‌بردارى خواهد شد و در اوایل سال ٢٠٢٠ به عرضه‌ی کامل خواهد رسید.

 

 

 

آخرین محصولاتِ ما انتظارت رو میکشن