اخبار اپل واچ ۲۰۱۸ : تحول طراحی یا همان همیشگی: پس از سالها مشاهده میراث استیو جابز، به این موضوع پی برده ایم که کمپانی اپل در برابر تغییر اندکی مقاوم است.

بعنوان مثال از زمان آیفون ۲G ما شاهد طراحی یکنواخت صقحه و دکمه ای دایره ای بوده ایم و تنها در اندازه و بدنه دستگاه های اپل تغییراتی اعمال شده بود.

تا اینکه آیفون X از راه رسید و گرد و خاک کنان صنعت طراحی موبایل را متحول کرد.

همچنین اپل فن هایی هستند که طراحی اپل واچ سری ۱ را دوست داشتند، اما در سری ۲ بدنبال تغییر طراحی بودند که ناامید شدند. اما در سری ۳ تقریبا تمام ما منتظر طراحی زیبا و جدید اپل واچ ۳ بودیم که باز هم اپل مقاومت خود در برابر تغییر را نشان داد و با همان فرم کلی و اندکی تغییرات اپل واچ ۳ را به بازار عرضه کرد.

اما بعد از تمام این کش و قوس ها، بنظر می رسد اپل واچ در حال تراش خوردن و تبدیل شدن به یک الماس با طراحی جدید است.
همانطور که گفتیم Apple Watch از زمان عرضه دستخوش تغییرات آنچنانی نشده، اما بهرحال قابلیت ها و نرم افزار های جذاب و تازه ای را در خود گنجاند که باز هم حدود ۱۸ میلیون از طرفداران را در سال ۲۰۱۷ به خرید این گجت ترغیب کند.

آقای Ming-Chi Kuo از کمپانی KGI این خبر را منتشر کرده که پاییز امسال، احتمالا باید منتظر اپل واچ، اما با طراحی جدید باشیم.

اما خبر نا امید کننده برای کسانی که ساعت هایی با قاب گرد به دستشان می آید:

“این سری از اپل واچ نیز با قاب گرد عرضه نخواهد شد”

 

آقای Kuo بیان داشت که در این سری از اپل واچ، صفحه نمایش ۱۵ درصد بزرگتر خواهد بود.

در حمایت از این نظریه ها، Mark Gurman اخیرا گفته:

“کمپانی (اپل) در حال کار بر روی اپل واچ هایی است که با سایز مدل های کنونی عرضه خواهند شد، اما کمی بزرگتر و صفحه نمایشی کم حاشیه تر.”

می توان گفت این تغییرات کوچک، بزرگترین پیشرفتی است که اپل واچ در سه سال گذشته به خود دیده است، اما خبر خوب اینست که مدل های جدید همچنان از بند های موجود در بازار کنونی پشتیبانی می کنند.

در نتیجه تمام این صحبت ها، به نظر می رسد همه در تلاش هستند تا با تمام توان صفحه نمایشی بزرگتر و با حاشیه ای کمتر برای علاقه مندان تولید کنند.

باید تا پاییز ۲۰۱۸ صبر کنیم و ببینیم اپل واچ سری ۴ یا به عبارتی دیگر اپل واچ ۲، خواسته های طرفداران را برآورده می کند یا خیر.

شما چه انتظاراتی از اپل واچ جدید خواهید داشت؟

 

Ref : T3.com