بهترین طراحى اپل در ٢٠١٩

تصویر گرفته شده توسط David Yang از مراسم جایزه‌ی بهترین طراحی اپل

بهترین طراحى اپل در ٢٠١٩ | اپل هر ساله در طی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) به اپلیکیشن و بازی هایی برای طراحی برجسته و نوآورانه جایزه می‌دهد. کنفرانس امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. و اپل به طور رسمی برندگان سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد و جایزه را به اپلیکیشن هایی که بهترین حس را در پلتفرم های مختلف منتقل می‌کنند اهدا کرد.

دریافت کنندگان جایزه بهترین طراحی اپل یک کیف سنگین و با ارزش از جوایز دریافت می‌کنند که امسال محتویاتش شامل موارد زیر بود :

  • آیفون ایکس اس ۵۱۲ گیگابایتی
  • ایرپاد
  • اپل پنسل و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی
  • اپل واچ سری ۴
  • بالاترین مدل مک بوک پرو
  • بالاترین مدل آی مک پرو
  • اپل تی وی ۴K
  • لوح تقدیر تمام آلمینیومی
  • ارائه در اپ استور (معرفی در بخش بهترین طراحی)

برندگان امسال  طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها بودند،از بازی های فکری آیفون گرفته تا برنامه های قدرتمند ویرایش تصاویر در آیپد و حتی بیشتر. این لیست تمام برندگان امسال است که به گفته اپل از نظر طراحی،تکنولوژی و نوآوری از سایر اپلیکیشن برترند.

 

بهترین طراحى اپل در ٢٠١٩

 

Orida

نماینده انگلیس

Orida

Orida یک بازی اکشن که برای انجامش فقط به یکی از انگشتانتان نیاز دارد! . در بازی شما به عنوان یک گونه جدید زنده به دنیایی عجیب و خطرناک اولین جهش را می‌کنید. باید در مسیرتان به محیطی غنی و پرجنب و جوش  بپرید ، بچسبید و سر بخورید و هر موجود را به سمت امنیت  در جهان اولیه مملو از ویروس ها مخاطرات و چالش ها راهنمایی کنید. با ۳۰ مرحله و مد های چالشی ،و اچیومنت ها اورایدا بازی خاص و چالشی با ساعت ها گیم پلی است.

 

 

 

Flow by Moleskine

نماینده ایتالیا

یک تجربه‌ی افسانه ای از دفترچه‌ی Moleskine را به iOS بیاورید، Flow راه کاملا جدیدی برای خلق نقش های ساده است. ساختار پیچیده هنر و زیبایی دفترچه یادداشت هر دو بر روی آیفون و آیپد شما. Flow از صفر   با ایده ای که سازندگانش در سر میپروراندند ساخته شده، ایده هایی که چندین ترکیب برای کاغذ،رنگ ها و ابزار ارائه دادند و با ادغام تکنولوژی ترسیم و اپل پنسل Flow حسی  به خوبی حس طراحی روی کاغذ واقعی را القاء می‌کند

 

 

The Gardens Between

نماینده استرالیا

یک بازی فکری -ماجراجویی یک نفره درباره زمان،خاطرات و دوستی ها است. آرینا و فرندت بهترین دوستان یکدیگر هستند که در ماجرایی پر ارتعاش و جنب و جوش سقوط می‌کنند،یک جزیره رویایی و باغ ها که از وسایل روزمره دوران کودکی اش پر شده است. آنها باهم یک سفر احساسی شروع می‌کنند، که اهمیت و مفهوم دوستی‌شان را می‌آزماید;خاطراتی که ساختند ، چیز هایی که باید رها می‌کردند و چیزهایی که هرگز نباید پشت سر گذاشته می‌شد .

 

Asphalt 9 Legends

نماینده فرانسه

آسفالت ۹  فهرستی گسترده از ماشین های واقعی خارق‌العاده از تولیدکنندگان مشهور مانند فراری،پورشه،لامبورگینی و WMotors  ارائه می‌دهد. اتومبیل  رویاهاتو بردار و در سراسر مکان های دیدنی و جذاب در سراسر دنیا مسابقه بده.محدودیت هارو رها کن تا خاک بخورن و قهرمان مسیر ها باش.

 

Pixelmator Pro

نماینده لیتوانی

یک ویرایش کننده تصاویر متفاوت.که مجموعه ای از تنظیم رنگ های کارساز را به شما ارائه می‌دهد. مجموعه ای از ست های  جذاب الهام گرفته شده از عکاسی آنالوگ و ابزاری جادویی برای حذف اشیاء ناخواسته از تصاویرتان. باپشتیبانی کامل از ویرایش تصاویر خام. هوش مصونوعی که به صورت خودکار تصاویر را مانند یک عکاس حرفه ای بهبود می‌بخشد . این برنامه به طور اختصاصی برای آیپد طراحی شده، و آشناترین  و قابل درک ترین تجربه قابل تصور از ویرایش تصاویر را به شما ارائه می‌دهد.

 

ELOH

نماینده اتریش

 

یک بازی فکری آرامبخش که در یافتن آرامش به شما کمک می‌کند. از سازندگان برنده قدیمی جایزه طراحی اپل Old Man’s Journey  . بازی جدید فکری درباره احساس کردن ریتم ها برای یافتن راه حل.

 

 

 

 

 

Butterfly iQ – Ultrasound

نماینده آمریکا

Butterfly iQ انجام سونوگرافی کل بدن فقط با یک مبدل میسر می‌کند همچنین می‌توانید آرشیو را ذخیره و حتی با دکتر به اشتراک بگذارید.

  • اسکن – ۱۸ ست بالینی و تعاملات لمسی  آشنا برای سادگی در استفاده‌ی بی سابقه.
  • آپلود- عکس یا فیلم های گرفته شده را در فضای ابری (سازگار با HIPPA) نهگداری کنید.
  • بازبینی- به آرشیو خودتون دسترسی داشته باشید.

 

Thumper: Pocket Edition

نماینده آمریکا

یک بازی کلاسیک با ریتم متال ،خشونت و سرعت و آدرنالین. ایده بازی بسیار ساده است روی صفحه تپ کنید تا سوسک متالی خودتان  را  روی راه براق نگه دارید، اما با ترکیب استادانه نئون های دهه‌ی ۸۰ و گیم پلی روان با ۶۰ فریم در هر ثانیه این بازی تجربه ای متفاوت و حرفی تازه دارد.

 

HomeCourt The BasketBall App

نماینده آمریکا

 

آینده تمرینات بسکتبال اینجاست. هوم کورت یک همراه انقلابی در تمرینات بسکتبال است. این برنامه به تکنولوژی هوش مصنوعی وابسته است و تمرینات و ضربات شمارا به طور عمیق دنبال ظبط و آنالیز کاملی به شما ارائه می‌دهد فقط و فقط با استفاده از دوربین آیفون شما.

 

 

 

 

 

منابع:  ۹To5Mac, DesignAward Page For Developers