به تازگی یک تحلیلگر پیش بینی هایی در مورد آیفون های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و بطور دقیق در مورد حذف ۳D Touch ،افزودن Touch ID تمام صفحه و iPhone SE2  کرده . این تحلیلگر معتقد است که ۳D Touch از تمامی آیفون های ۲۰۱۹ حذف خواهد شد. همچنین او می‌گوید آیفون های ۲۰۲۰ ممکن است از حسگرهای اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش استفاده کنند که سرتاسر صفحه را پوشش خواهد داد.

‌او همچنین از نسخه جدیدی از iPhone SE صحبت می کند که در ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد و ظاهری شبیه به iphone 8 خواهد داشت .

بلین کورتیس، تحلیلگر Barclays، اخیرا با تامین کنندگان در زنجیره تامین اپل ملاقات کرده است تا سعی در پیش بینی حرکات بعدی اپل داشته باشد. یافته های او در یک یادداشت توزیع شده خلاصه شده است، یک نسخه از آن توسط MacRumors به دست آمد.

حذف 3D Touch ،افزودن Touch ID تمام صفحه و iPhone SE2

اطلاعات منتشر شده:

آیفون های ۲۰۱۹: سه آیفون که در سال‌های ۲۰۱۹ معرفی و تولید خواهند شدکه تغییر ظاهری اصلی آنها تنها در بخش دوربین خواهد بود و سایر بخش ها تغییرات کمی خواهند داشت. تولید این دستگاه ها در بازه زمانی ژوئیه تا اوت رخ خواهد داد.

حذف ۳D Touch : این قابلیت در تمام آیفون های ۲۰۱۹ حذف خواهد شد، همانطور که بارکلیز قبلا پیش بینی کرده بود، احتمالا این به معنی گسترش Haptic Touch (نمونه جایگزین ۳DTouch که در آیفون XR بکار رفته) در آنها خواهد بود

آیفون XR 2: رم نسل بعدی iPhone XR از ۳ گیگابایت به چهار گیگابایت تغییر خواهد کرد(همانطور که قبلاً توسط تحلیلگر مینگ  چی کو پیش‌بینی کرده بود.)

آیفون های ۲۰۲۰:  آیفون های ۲۰۲۰ تغییرات قابل توجهی خواهد داشت، از جمله پشتیبانی ۵G، حسگر ۳D از طریق سیستم دوربین عقب و تکنولوژی اثر انگشت صوتی که می تواند Touch ID را در سرتاسر صفحه نمایش در دسترس بگذارد.

آیفون SE 2: “چند تامین کننده” به عرضه نسل جدیدی از iPhone SE در اوایل ۲۰۲۰ اشاره کردند که مشابه با iPhone 8 خواهد بود. اما سایر تامین کنندگان از آن اطلاعی نداشتند.

OLED های LG : LG ممکن است به عنوان یک منبع ثانویه تامین نمایشگر OLED برای ایفون های ۲۰۱۹ ، با تقسیم ۱۰-۳۰ درصد از سفارشات با سامسونگ تبدیل شود، احتمالا اپل در سال ۲۰۲۰ استفاده از نمایشگر های LCD را متوقف خواهد کرد و به OLED و در صورت امکان، تکنولوژی میکرو LED روی خواهد آورد.

البته در نظر داشته باشید که اینها ( حذف ۳D Touch ،افزودن Touch ID تمام صفحه و iPhone SE2 ) تنها نظر یک تحلیلگر است که ممکن است رخ دهد یا ندهد.

حذف 3D Touch ،افزودن Touch ID تمام صفحه و iPhone SE2

این پیش‌بینی‌ها همگی مبتنی بر بررسی‌های کانال و بحث‌های Blayne با برخی از شرکت‌های تامین کننده اپل هستند . البته ، تامین کنندگان به شدت از به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه منع شده‌اند ، اما آن‌ها هنوز به طور خصوصی با تحلیلگران صحبت می‌کنند .

 

 

 

حذف ۳D Touch ،افزودن Touch ID تمام صفحه و iPhone SE2 از Macrumors