مدت هاست که شایعاتی از آیفون اس ای نسل سوم برسر زبان ها جاریست اما امروز با توجه به یادداشت جدید مینگ چی کو (تحلیلگر مشهوراپل) می توانیم اطلاعات موثقی را از این آیفون نسل بعدی داشته باشیم.

آیفون اس ای نسل سوم

آپدیت ۲۸ تیر

به گزارش جدید دیجی تایمز اپل در حال آماده سازی آیفون اس ای نسل سوم بدون تغییرات آنچنانی و تنها پشتیبانی از ۵G و استفاده از پردازنده ی A14 Bionic است.

طبق گفته های دیجی تایمز اپل این گوشی را در نیم سال اول ۲۰۲۲ به عرضه خواهد رساند ، گوشی که از لحاظ ظاهری فرقی با آیفون اس ای ۲۰۲۰ ندارد.

آیفون اس ای نسل سوم ، ارزان ترین آیفون ۵G اپل

طبق گفته های مینگ چی کو ، اپل در حال برنامه ریزی عرضه ی آیفون اس ای نسل سوم در نیمه ی نخست سال ۲۰۲۲ است.این آیفون دارایهمان طراحی آیفون اس ای ۲۰۲۰ است و از آیفون ۸ الگوبرداری کرده است.

کو در ادامه می گوید که آیفون اس ای نسل سوم از فناوری ۵G پشتیبانی کرده و دارای پردازنده ی جدیدی نیز خواهد بود.کو می گوید که شعاراین آیفونارزان ترین آیفون ۵G تاکنونمی باشد که این مورد معانی زیادی خواهد داشت.لازم به ذکر است که اکنون مقرون به صرفه ترین آیفون ۵G اپل ، آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار است و این قضیه ثابت خواهد کرد که اس ای ۲۰۲۲ قیمتی پایین تر از ۶۹۹ دلار خواهدداشت.

در گذشته شایعاتی درباره ی آیفون اس ای پلاس انتشار یافته بود که آیفونی را با صفحه نمایش ۵.۴ اینچ و بهره گرفتن از دکمه ی هوم اسکریننشان می داد.اما با توجه به یادداشت های جدید مینگ چی کو به نظر می رسد که آن آیفون به دست فراموشی سپرده شده است و حداقل فعلاخبری از عرضه اش نخواهد بود.

کو همچنین پیش از این گفته بود که اپل در حال توسعه ی آیفون اس ای بسیار تغییریافته برای عرضه  در سال ۲۰۲۳ است که دارای طراحی ناچحفره ای است و از تاچ آیدی برروی دکمه ی پاور بهره می گیرد.

درباره ی زمان عرضه ی آیفون اس ای نسل سوم هنوز تاریخ دقیقی را نمیدانیم اما با توجه به شایعات احتمالا اپل در یک رویداد بهاری از این آیفون رونمایی خواهد کرد.